GAZ - AA part 2

21. ledna 2008 v 18:14 | Yaffar |  Co je nového
Tak konečně mi funguje net a můžu zveřejnit fotky ze stavby balsové korby na nákladní vůz Gaz - AA. OK, jdeme na to. Nejprve jsem musel celou plastovou korbu rozlámat na jednotlivé díly. Abych měl podle čeho pracovat.

Rozlepené jednotlivé díly nástavby. Je potřeba očistit od zbytků lepidla. Potom jednotlivé díly udělám z balsy. Vyřežu základní tvary spodní desky, bočnic, a spodních žeber.
Spodní deska a bočnice vyříznuté z balsy, která má stejnou tloušťku, jakoorginální plastové díly.
Balsová žebra, nesehnal jsem stejnou tloušťku, bylo nutné žebra obrousit podle vzoru.
Zabroušená žebra jsem vyzkoušel, zda pasují do otvorů v podvozku...
Jiný pohled.
Poté přiložil a přilepil spodní desku. Na desce jsem vytlačil plastovou destičkou jednotlivá prkna. Je potřeba velmi opatrně vzhledem k tloušťce balsy. Když víc zatlačíte balsa praskne.
Pohled na podvozek.
Znázornění dřeveného povrchu je pomocí olejové barvy umbra přírodní.
Slepená a natřená nástavba Gazu.
Po zesvětlení.
Pomocí drátu jsem vyrobil rám na plachtu. Původní celoplastový díl není vyhovující.
Původní celoplastový díl.
Jiný pohled.
Doplnil "zavírání" ze stavebnice, je potřeba ho ještě natřít.
Jiný pohled.
Odzkoušení na náklaďáku. Vše sedí, ale ještě nelepíme na místo. Vše se přilepí po nabarvení náklaďáku.
Jiný pohled.
Jiný pohled.
Jiný pohled.
Ještě korba není zcela hotová, ještě chybí zadnice a plachta. A různé maličkosti jako náklad, ale to zase příště.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Fantomas Fantomas | E-mail | 29. ledna 2008 v 17:18 | Reagovat

Zdravim,

kdy bude pokračování??

2 Yaffar Yaffar | 30. ledna 2008 v 5:35 | Reagovat

No doufam, že brzy. Mám nějak málo času. Budu se snažit. :))

3 Fantomas Fantomas | E-mail | 30. ledna 2008 v 18:48 | Reagovat

jj, tak to chápu ;-)

4 Yaffar Yaffar | 30. ledna 2008 v 20:11 | Reagovat

no dnes jsem chvilku máknul a model je připravenej zhruba na první střik. Doufejme, že zejtra bych mohl hodit tak dva nástřiky. :)

5 Paja Paja | 9. února 2008 v 19:59 | Reagovat

Moc se mi líbý ta korba z balzy. Kde koupím tu umbru?

6 Yaffar Yaffar | E-mail | Web | 12. února 2008 v 20:53 | Reagovat

Umbru ale i ostatní olejové barvy koupíš ve všech výtvarnejch potřebách. Alespoň v těch lépe vybavených :)